lunes, 9 de enero de 2012

GBONETAKO OPORRAK

Aurtengo Gabonak familiarekin ospatu ditut aita, ama, neba-arrebak, osabak, lenguzuak, aitite, amama... Hogeita sei izan ginen.
Olentzero egunean Laukizera joan nintzen gozokiak artzera gero antortzekin ibili ginen eta azkenik Olentzeroko plazaren oparia zabaldu nuen.Urrrengo goizean kalkulagailu bat,buzzer jolasa, tizak,Lurren bi liburu...ekarri zidan Olentzarok

Gospel batera joan nintzen nire familiarekin:aita, ama, neba-arrebak eta ni.
Gabon Zaharrean nire amamren etxean ospatu genuen, mahatzekin ia ito nintzen orduan nire lengizu Juleneri botanion dana aurpegira. Blonderak bota nituen eta bat auzokoen etxera bota zuten.

Urte barri egunean nire beste lenguzuak etorri ziren etxera eta an jolastu genuen.
Eerregen gaua lehenengo errege batzuen desfilera jon nintzen eta an ere gozokiak artu nuen.Urrengo goizean esnatu eta erloju bat, zukaldatxo bat, bi pijama...ekarri zidaten Erregeek.




ORREK IZAN DIRA NIRE OPORRAK!

No hay comentarios:

Publicar un comentario